dimecres, 14 de maig del 2014

La Princesa dels talons

He escrit un conte titulat "la Princesa dels talons". És el primer conte que vaig escriure. Es pot escoltar en molts idiomes a la web www.mamemi.com , una web multilingüe que et permet escoltar molts contes en molts idiomes. Aquí vull posar el primer paràgraf, doncs m'he adonat que, totalment inconscient, em vaig basar en un dels meus records per començar a escriure'l, un record de la meva àvia i el fascinant armari de les sabates que tenia:

"Hi havia una vegada una nena, que es deia Meritxell, a qui li encantava emprovar-se les sabates de la seva mare. Sempre rebuscava dins l’armari on la seva mare tenia les sabates. I és que n’hi havia de totes formes I de tots colors! De talons alts, de talons mitjans, de talons baixos, de color negre, de color marró I verd, amb llacets I amb floretes, de quadrets I amb puntetes. Les sabates preferides de la Meritxell eren unes sabates de talons, molt altes, I de color rosa. La seva mare no se les posava gaire, doncs tot I que eren precioses, les trobava massa altes per ser còmodes I poder-hi caminar molta estona…"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada